11. ožu 2013.

Metal je hemijski element koji dobro provodi električnu struju i toplotu.



Nikad nisam čula da je neko rekao da su predrasude pozitivna stvar. Čemu zapravo tolikog ljepljenja loših epiteta za taj čin. Moje predrasude shvatam kao intuicija koja je poprilično uigrana razrađena i ne iznevjeri. Ljudi su naučili vrlo dobro zagovarati šta je dobro  a šta loše a  sve rade u sukob tim spoznajama. Ja volim predrasude dovedu me često bez lošeg iskustva na dobar cilj zar to nije nešto dobro , čemu onda svi ti govori predrasude nisu pristojne ni moralne. Obično se uhvatim za činjenice koje i sama volim i priklonim pažnju toj osobi ako nema nikakva sličnost bacim ignor i prije nego provjerim da li je to ok .Naravno da je ok! Ok je preskočiti ili proći kroz osobu koja sebi u atome ubrizgava turbo folklorne atribute a  kao prilog daje svoje veće ili manje  atribute. Opet sam se okrznula za tu riječ  koja mi para kožu  , uši, izaziva žaljenje i saučešće , gadost je niža frekvencija , samopuzdanje mora da doskoči do neba. Koja sreća što nisam u toj klasi, pomislih 98978676545 puta u svojih 20 godina , 15 godina svjesnosti.  U svemu postoji „  The dark side of the moon „ a pošto je dark to je ova naša skupina predstavljena kao  „ izgubljeni slučaj „. Izuzetna činjenica na to sve je da crna boja predstavlja moć , snagu , prestiž , misteriju . Sam svemir je  crn posut zvijezdama , mističan , neuhvatljiv , neistražen , dubok. U svakom slučaju bolje biti „ dubok nego plitak „ :D  Muzika je nekako najupečatljiviji izraz onog što jesmo. Neko kaže ono smo što jedemo ne jedem ja metal , ali sam negdje čula ono smo što volimo , a volim taj pravac u muzici. Često muzika među pripadnicima istog pravca znači komunikacija , izražavanje misli ,djeluje terapijski, izaziva psihodelične promjene zavisi koliko je osoba poremećena. Nekad upravljamo muzikom a nekad pustimo da ona upravlja nama puštajući da je upijemo kao spužva vodu.Ona nam je najbolji ventil za teške situacje i opterećenosti , zabava za kiliranje dosade ,podsticaj za razbacivanje energije . Tipični primjer je ako mi se dese loše stvari koje me ograniče u iskazivanju moje artistične strane bit' ću ranjena u svoje samopuzdanje i osjećati se tupavo nadoknaditi izgubljenu energiju progresivom koja u zavisnosti od   kritičnosti stanja bit će povećana ili smanjena , u svakom slučaju ugodna , ubrizgat će mi nezasitne doze umjetnosti. Primjer sukobljavanja sa ovim je ako djevojka osjeti ograničenje u ispoljavanju svoje nezamislivo jebene gluposti tipa potroši joj se roza ruž u istom danu joj pukne nokat koji je platila masno , nije platila ona nego bivši sponzor koji je našao novu muzu sa većim silikonima i kraćom suknjicom, jer je njoj rok trajanja „ potrošen „ Žao mi je curice.Ali nije to ni  loše , loše je kad posluša pjesmu koja će joj vratiti snagu jer  je ona  „ žena zmija „ . Ajme meni nije mi dobro! Živjele predrasude i otklanjale svaki i najmanji predznak mozgoubijanja i višestruke štetnosti. Biti glup nije sramota , sramota je ukrasti.Krasti zrak , prorjeđvati ga da bi se potkrijepile ćelije koje množe glupost je grijeh, veliki grijeh.Kažu onda metal glazba je suescidna i ne bila ko su nam suzemljaci! Ole ole.

2 komentara: