16. velj 2013.

Doživjeti  vrhunac oslobođenja svog duha ! Da li je to uopšte moguće? 
Ako šta ne podnosim to su ograničenja.Ponekad maštam da mogu probiti nebo i letjeti svemirom jer je neograničeno.Možda je ipak ograničeno našim razumom ali ta rečenica  da je svemir neograničen me dovede do uzrujanosti , gušenja, zavisti, kao ovisnik žeim udahnuti slobodu u svoje pore,tkivo, krvotok i kosti..K' vragu kako da se dočepam te slobode da osjetim mjesto gdje nema ograničenja? Možda ipak vrhunac nirvane je u nama kad shvatimo da ograničenja prestaju u nama.Kako se suprostaviti ograničenju zakonom ? Ne smijemo se dodirivati jezicima u javnosti.Zar to nije ograničenje strasti koja je opet ograničena moralom i ne poljubac nas ne dovede do toga da se nađemo goli iza žbuna pokraj kojeg se igraju djeca ili u njih piša pas koji ijako je ćuko ima ograničenja.Ne smije da laje preglasno , ne smije da reži na ljude, ne smije da trči gradom , ne smije da vrši nužde..Svaki pokret nam je ograničen , ne smijemo prejako polomit ćemo kosti,ne smijemo presporo nije dobro za metabolizam.Čak imamo umjerenost i u disanju, previše zraka bi nam probilo pluća a premalo ubilo mozak.I otkucaji srca su nam ograničeni srčanim udarom.
Zašto ograničenja jednostavno nisu dio slobode ?
Imam slobodu da sebi ubrizgam istopljeni dop na klupi u sred dana.Ko ne želi da bude dio takve okoline ima slobodu da se tome ne približava ili da mu posudim zaraženu iglu.Imam slobodu da pjevam sa cijelom jačinom svog glasa neki psihodelični rock ili propali metal.Ko ne želi da sluša ima slobodu da ode gdje god ga nose noge, ili da postane prateći vokal.Zašto nemam slobodu da ležim na gradskoj travi i zurim u sunce dok mi oči ne zamagle od suza izazvanih svjetlošću? Zašto nemam slobodu smijati se luđački  pred svima,do te mjere da mi tijelo podrhtava i grči ga nekontrolisani smijeh, da uživam hvatajući  posramljene zrake svjetlosti kako plešu po mojim golim nogama ili ramenima? Zašto nam roditelji u gostima u minuti 9987546 puta zaprijete sve glasnijim šapatom " Šuti sine " .Zašto je istina ograničena tolikom krivuljom porasta laži do te mjere da izaziva gadost u očima ljudi jer znaš da nisu dvolični već je odavno dvoličnost dobila superlativ za koji treba izmisliti ime takvo da pogodi ravno u pumpu koja nam stišće krv a sve češće tu crvenu tekućinu zaledi.Bez obzira na ograničenja svako radi šta želi.Ljudi se bockaju u svakom smislu, psi odavno rade još mnogo toga osim što grizu, djeca se igraju na igralištima punim igala i prezervativa,ljudi vrište ulicom , tuku se plaču , riču , smiju se , loču.Puštaju "džigere" od kojih me zabole džigere.Svi rade šta žele a niko u svom tijelu nije slobodan.Mislim da sam osjetila svoju nirvanu.Ili bar dio nje.Ili bar trećinu možda i manji komadić.Mogu vam reći da je to jedini trenutak kad čovjek osjeti šta je Bog mislio pod tom definiciojom ljudskog bića.Recepta nema.Mi smo recept.Nije potrebno beskrajno prostranstvo svemira da se osjećam neograničena i slobodna pored svih udaraca života koji više guše nego oslobađaju.Nije potrebno jer upravu okružena sa 4 zida sam dotaknula slobodu svog duha!Suze na licu nisu bile ni od prejakog smijanja ni od plakanja!Postoji nešto treće veće od svega toga!

Broj komentara: 6:

  1. Mozda zato sto ljudi nisu jos uvijek dovoljno "pametni" da zive bez zakona i smjernica koji im odrzavaj osnove pristojnosti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam da li sam u pravu , ali za te stvari ne treba pamet nego osjećaj.Bez obzira bila ja ograničena ili ja uradim kako osjećam da je ispravno.Ljudi ubiju jer tako osjećaju ijako znaju da u njihovoj zemlji postoji smrtna kazna pa se i predaju sami.Neka ograničenja su nužna ali danas ih ima previše bezpotrebnih!

      Izbriši
  2. Navodno glupost nema kraja,valjda onda ni ograničenja.A i ako je ograničena dovoljno je da ja nisam toga svjestan da mogu i dalje da grlim život...nekad, nekad ne...ali život uvijek grli mene sa svom glupošću koju nosimo ja i on. A postoji i to nešto treće koje čini sve gluposti mene i života vrijednim grljenja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Opet i glupost je ograničena s tim da je Bog ograniči kako želi.Tako da sve je zapravo ograničeno ali valjda u tome i jeste bit svega, od toliko mogućnosti treba razvijati sebe i svoju ličnost, duh do tog vrhunca da se osjećaš slobodno i kad to fizički nisi nikako.Pa da nismo toga svjesni nekih ograničenja , jer nam je to ograničeno razumom.E spoznaja tog trećeg je spoznaja života.Ne možeš spoznati život dok ne spoznaš sebe.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ljudi su ti nazalost jos uvijek ljudotine,i nisu dorasli bezogranicenju..zamisli samo na sta bi ovaj svijet licio u suprotnom i kako bi se ogledala ljudska sloboda i covjecnost :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imas ga pravo.Ali zapravo je meni bio cilj ne blatiti ogranicenja nego reci da bez obzira na sve okolnosti, do nas je kako cemo se osjecati.Sve je u nasoj glavi , u velikom , srednjem i malom mozgu.U našem biću.Da nije tako ne bi izdrazala dana u nasoj sredini.Pravila bi teleport ako nista!

      Izbriši