8. velj 2013.

Ptičica.


Kažu ljudi il' su radnici il' su biljke.
Zapravo me poprilično uzrujavaju  bilo kakve podijele ljudi.U literaturi , u društvu , na fakultetu , u porodici, na trotuaru,birtiji, autobusnoj stanici, mrtvačnici,restoranu, kod ginekologa.....i mnogo tačkica!
Baš je debilno što neko misli da može napraviti podijeliti među ljudima.Zar svaki čovjek nije zapravo čovjek.Pa čak i osoba + osoba = osoba.Naše odlike su nešto drugo, ali smo svi istog sjemena.Etikete možemo i sakriti ali da smo čovjek ne bih rekla da ide.I tako u toj dilemi ko je kakav mogu reći da ja volim stati u red iza onih koji su sanjari,optimistični,na neki način unikatni, maštoviti , u kojima ima bar malo umjetničkog duha odmah nekako automatski htjela ili ne pristalica sam te populacije.
Opet oni kažu ljudi su ili radnici ili fuckig biljke, žele uvrijediti te koji nemaju zanimaciju koja bi ga učinila  "čovjekom" ali po meni daju biljakama niži rang.Oduvjek mrzim te napravljene šablone pa da moram birati.Zašto bi birala zašto ne bi sama napravila svoj šablon.Pa tako i jesam.Ne bih rekla da sam radnik a ni biljka možda više čudna biljka koja nikad ne želi postati radnik.
U moju odbranu želim pokazati još jedan hobi koji radim čisto iz sopstvenog zadovoljstva ne radi toga hoće se nekom svidjeti ili ne , baš zbog toga izbjegavam dijeliti na stranicama koje su jako " društvene " jer je previše mržnje tamo dok ima i velikog društva.

http://www.pticica.com/korisnici/Elusive-/profil

( lijevi kutak see more photos ) Have fun o vi piplsi!

Nema komentara:

Objavi komentar